VANREDNA VEST. SAMO ZA TEORETIČARE ZAVERA

Ova situacija je iznedrila jednu neočekivanu korist. RTS na svojim kanalima organizuje obrazovni program za osnovne škole.

Preporučujem svim teoretičarima zavera da ga gledaju. Možda im dođe u glavu koliko nemaju pojma.

Saznaće da je Zemlja okrugla i da su sve planete okrugle.

Saznaće da virusi postoje.

Saznaće i šta je hemija koju pominju toliko.

Ako ima sreće možda nauče nešto o uranijumu. Nisam ja te sreće.

Možda nauče i matematiku.



Moja saradnica je pravila anketu među avaksima i ostalim:

"Gospođo Stojana, hoćete li iskoristiti RTS program da naučite sve što ste propustili?"
"Iš sotono."

"Nismo imali sreće sa Stojanom. Gospođo Jovanović hoćete li vi da naučite nešto?"
"Jes pa da se vakcinišem posle? Mrš farmako judeo mafijašice."

"Gospodine Milane, vi kažete da ste vrhunski intelekt. Možda naučite da Zemlja nije ravna."
"Hoćeš da se biješ? Duel odmah, vidiš da si glupa i ružna."

"Napadne li osobe. Evo njihove ikone. Dakle hoćete li gledati obrazovni program?"
"To te poslao onaj debeli radiolog? Da mi otimaš hleb iz usta? Da dovedete migrante? Pametnom dosta."


Knjiga je samo da ih nerviram. Znam da moje kolege, pisce ove knjige, mrze više nego mene. Uostalom mrze i knjige. Za njih je klip bez mnogo reči, što gluplja teorija i ideja da su oni pametni.
Dakle nedragi avaksi, ravnozemljaši, uranijumski svedoci, ljubitelji homeopatije, ljubitelji blesometra (kvantne medicine), ljubitelji kletvi - pruža vam se jedinstvena prilika da nešto naučite. Iskoristite je. Niste učili u osnovnoj školi, možete sad. Takve prilike se ne pružaju stalno.

Коментари

Популарни постови