Kako mali avaksi zamišljaju chemtrailse

Слика
Slučajno naletim na ovo ispod. Prvo sam se smejao pola sata a onda rešio da malo rušimo sneška.  Ovo su otrovi kojima nas trenutno zaprašuju kao komarce: 1.*-Pseudomonas Aeruginosa* – bakterija koja napada uglavnom ljudski dišni sustav; 2.*-Pseudomonas fluorescens* – bakterija koja uzrokuje infekcije krvi i dišnog sustava; 3. *-Serratia marcescens* - bakterija uzročnik upala pluća, upala mozga, upala srčanog mišića; 4.*-Mycoplasma* fermentes incognitus, vrsta pretpostavljeni patogeni mikroorganizam da je stvoren bioinženjeringom u SAD-u vojnih laboratorija i koji je pronađen u 45% američkih vojnika boluje od golfa tzv sindrom; 5.*-Streptomyces i druge vrste gljiva;* 6.*-Neke vrste kvasaca;* 7.*-Određene bakterije* koje sadrže specifične enzimi koji mogu modificirati ljudski genom; 8.*-barijeve soli;* 9.*-Aluminij* - čestice mikronskih dimenzija; (zanimljivo je da ljudi koji boluju od Alzheimerove bolesti imaju veću količinu aluminij u mozgu); 10.*-Etilen dibromid* (dibromoetan) C2H4Br2

Osiromašeni Duning - Kruger u epidemiji uranijuma bez karcinoma

Dve godine od kako sam napisao o Duning Krugeru i dva meseca nakon toga o Osiromašenom uranijumu. Osim 200 hiljada čitalaca, na šta sam više nego ponosan, šta se desilo u ove dve godine? Da li sam postao pametniji ili gluplji? 

Pisao sam o mnogim temama. U zadnje vreme sam se usmerio na radijaciju, kao nešto srodno mom obrazovanju. Optuživali su me da pišem stvari koje nisu moja struka ali radi se o ljudima koji pojma nemaju koje je moje obrazovanje i šta je uopšte obrazovanje.

Kako se najlakše prepozna očuvani primerak DK? 


Lako se to videlo pa primeru vakcina kada je samoproklamovani guru ili ikona, kako je nazvao voditelj u nekoj opskurnoj emisiji, izjavila da lekari ne znaju o vakcinama jer se na fakultetu uči samo 6 stranica o tome. Slično sam doživeo i ja od nekog uranijumskog svedoka: radiolozi ne znaju fiziku jer se uči ... pa neka glupost u broju časova ili slično.

Kakvo žalosno nepoznavanje nauke. Ako bih bio na nivou fakulteta, to bi značilo da sam danas dobio diplomu. Medicina je iskustvo i učenje. Dobijanje diplome znači samo da si stekao pravo da počneš učiti. Kako to da zna neko ko mrzi svako znanje koje se stiče dugim radom? 

Lakše je pročitati šta piše baba Milojka. Ona sve zna. Spavala u školi, bežala sa časova i zato sve zna a omiljena uzrečica joj je: "Vi sa fakultetom mislite da sve znate." To se kaže onako podsmešljivo, jer opšte je poznato da oni koji uče znaju manje od onih koji nisu naučili ništa, nikada, ikada.

Sada se to događa sa 5G mrežom. Sve znalac do znalca. Ma neće da pročitaju ni vesti, samo opskurne sajtove. Po njima mi smo zamorci gde testiraju ubijanje 5G mrežom. Surova istina je da će 5G dobiti prvo najrazvijeniji, mi na kraju. Ali oni bolje znaju. Oni sve znaju. Što manje znanja imaju više znaju. To je makar poznata stvar

Nikako da objasne zašto sad pa Kinezi žele da nas pobiju ali izgleda njima su svi stranci Ameri. Ma nikako da objasne zašto nas Ameri mrze i da li nas baš svi oni mrze. Ima tamo dosta naših, da li nas i oni mrze?

Naravno, neću o politici. Da objašnjavam da političari mrze sve sem svog dupeta, nemam nameru.

Ako ne razumeš, uništi


Jako me nervira nepoštovanje tuđeg truda. Otišli na Mesec pre 50 godina ali našli se pametnjakovići pa ne veruju u to. Znaju oni bolje. Strašno.

Ali kad počnu da pričaju o Van Alenovim pojasevima, to je smehotresno. Nemaju nikakva znanja o radijaciji ali se usuđuju da pričaju o tome. Još kad kažu čuvenu rečenicu: NASA krije postojanje Van Alenovih pojasa, o tome niko ne sme da piše... Sunce ti tvoje, pa otkucaj čoveče Van Alan's belts ili misliš da to samo ti umeš da nađeš, niko drugi, i kako to niko ne sme kad svuda piše a i uči se o tome.


Uranijum obogaćen zabludama


Ono što je, nenadano, obeležilo moj život se našlo ispod tog naslova. Priznajem, tek nakon toga sam naučio mnogo o osiromašenoj mašti ljudi koji su spremni da poveruju u svaku tabloidnu glupost. Da ga pišem sada...bio bi mnogo drugačiji. Nije mi žao, još uvek povremeno prolazim golgotu samo zato što sam se drznuo da napišem istinu.

Istina nije skrivena, ne, naprotiv. Potrebno je malo znanja i 5 minuta da se shvati. Ali kod nas se istina ne govori. Kod nas se laže. Armije sledbenika, kao neka sekta, ponavljaju mantru da je osiromašeni uranijum kancerogen. Ne zanimaju ih dokazi kako nije. Dokazi padaju u vodu pred patološkim mazohizmom.



Da li je vredelo?


Jeste. Satisfakcija da se saspe u lice istina, svakom ko je ubeđen da je nauka u tabloidima. Neprocenjivo.

Pretnje, podmetanja, spletke. Posledica teksta u mom ličnom blogu. Zar se toliko bojite reči?

Коментари

Популарни постови са овог блога

SZO počela da širi pseudonauku

Kako iznervirati radiologa

Kvantna Medicina - šta tu nije jasno?