Porodične sahrane

Ako deluje da sam besan to je zato što ste ustvari besni vi koji čitate. Mene je moj bes odavno prošao. Sada sam ravnodušan. Više ne ubeđujem ikoga da primi vakcinu, zašto bih? Teret objašnjavanja dobrobiti vakcinacije prenesen je na pojedince. Mediji se trude da slude svakoga. Da li stvarno ljudi koji su stručni daju takve izjave ili su loše preneseni uz neki naslov koji veze nema sa tekstom, to ne znam.


Nije mi jasno kako neko ko je stručnjak može da izjavi da nema ponovo zaraženih ili da su vakcine eksperimentalne ili da deca ne prenose virus, zaista mi nije jasno.

U dva dana dve trudnice sa teškim zapaljenjima pluća. Pored njih šest kompletnih porodica sa zapaljenjima pluća. Niko vakcinisan. Plus jedan stariji čovek (86) vakcinisan Sinofarmom februara. 

Istovremeno stižu vesti o pacijentima koje sam poslao u bolnicu i koji su odatle krenuli na svoje zadnje putovanje u limenom sanduku.

Da bude gore, razboljevaju se i oni koji su vakcinisani, ne u nekoj velikoj meri ali ih ima. Kada kažem vakcinisani mislim na vakcine koje daju duži imunitet a ne sezonske.

Uprkos pričama o nekom nenormalno dugačkom imunitetu nakon razboljevanja, evidentno je da od toga nema ništa. Razumem ja istraživanja, ali su pouzdana kao i tvrdnja da nikoga ne može da udari grom dva ili više puta. 


Da sve bude još gore, ima onih koji su preležali kovid, lečeni bolnički, vakcinisali se nakon toga i ponovo imaju kovid, opet čitave porodice.

Izgled pluća je takav da stradaju pre nego čovek primeti da je bolestan. Pitam pulmologe zašto prime pacijenta a nisu mu slikali pluća?, kažu toliko loše stanje da nema vremena ni za snimanje.

E to je delta. A sasvim je moguće da dođe i delta plus koji je još gori.

Porodične sahrane su nam postala realnost.

Ono što niko ne želi da vam kaže pa izgleda moram ja - pluća koja su tako oštećena, kod onih koji prežive, obećavaju život koji je drastično kraći i pun muka. Nemojte da kažete da su vam krivi oni lekari koji su vas upozorili da se to može desiti. Oni koji vas lažu da je sve bezopasno, e oni su krivi. 

Dolazim do zaključka da ne trebam više ikoga da ubeđujem da se vakciniše, nemojte. Ako se ne vakcinišete verovatno će epidemija trajati kraće. Istina broj mrtvih biće orgoman ali kako prozarazaši kažu - bolje da se umre od bolesti nego da se prime vakcine. Ta rečenica najbolje pokazuje nivo njihovog intelekta. Zašto im uskratiti, kada već žele.
Oni koji su vakcinisani uradiće to opet, za par meseci ponovo, ali sa dodatnom dozom u kojoj su antitela za alfu i deltu. Nakon toga sa još nekom dozom i tako sve dok ne ostane 95% vakcinisanih, na ovaj ili onaj način.
Drago mi je da se demarkiraju prave vođe antinaučnog pokreta u Srbiji, nekim čudom imaju ordenje. Bravo, istina je na YouTube-u zar ne? Samo ukucaš i piše. Jeste glupo to što piše ali kome je to bitno.








Коментари

Популарни постови