Činjenice kao smrtni neprijatelj popularnih mišljenja

Otkad pamtim, izgleda da sam imao tu čudnu sklonost da poštujem činjenice a ne mišljenje. Prvi sudar sa činjenicama je bio udarac loptom u glavu u povik "pazi!". U to doba je bio popularan strip Mirko i Slavko i ono čuveno - "Mirko, pazi metak! Hvala Slavko, spasio si mi život!" Ne, povik nije brži od lopte a kamoli od metka. Tako fizika surovo pokazuje šta misli o nečijem mišljenju (šalim se, fizika su činjenice a ne mišljenje).


Sledeći bitan sudar sa realnošću sam imao u školi. Usprotivio sam se opštem mišljenju kako junak jedne knjige (ko je čitao lektiru u školi znaće koje) nikako nije smeo da u dvoboju ubije svog protivnika. Moja logika je bila da neko u dvoboju mora biti ubijen i da je valjda logičnije (po junaka) da ubije protivnika nego bude ubijen. Doživeo sam opštu osudu. Moja činjenica se nikako nije poklapala sa romantičnim mišljenjem.

Da ne pominjem uranijum i radijaciju. Tu sam satanizovan i proglašen neprijeteljom Srbije i čitavog čovečanstva, NATO svinjom i stokom za odstrel. Dobio sam dovoljno kletvi za sledećih hiljadu pokoljenja. Mišljenje je ušlo i u knjige, studenti uče da uranijum izaziva karcinome, sasvim suprotno činjenicama. 


Dok sam to i očekivao za uranijum, šta reći za Lujzu Hej? Protivljenje njenim nenaučnim stavovima mi je ponovo donelo niz pretnji, čak pretnje mojim prijateljima. Neverovatno je da sam sličan niz pretnji dobio zbog pokojne Lujze kao za uranijum. Veruju joj ljudi, imaju svoje mišljenje. Opet, ja imam samo činjenice.

Sledila je soda bikarbona i ulje crnog kima. Ljudi moji koliko sam mržnje navukao iznoseći činjenice da to nisu lekovi a ko želi može da ih kupi u svakoj samoposluzi, niko mu ne brani. Ne stoji čika u uniformi farmako mafijaša i lupa po prstima ko hoće da kupi sodu bikarbonu. Ali, mišljenje. Slično i himalajska so, koja istina ne potiče sa Himalaja, ali to je samo činjenica.

Slično je bilo za vakcine protiv gripa i MMR vakcine.


I onda nas je lupila epidemija. Mislim da sam pri vrhu mržnje onih koji gaje svoje mišljenje a mrze činjenice. Osnovno im je da imaju mišljenje. Nijednog trenutka im nije važno to što ljudi umiru, to što su bolnice zauzete, to što ostaju komplikacije. Ne zanima ih. Samo urlaju da su protiv vakcina, ne znaju zašto ali su protiv. Pri tome toliko neistina navode da se pitam da li su na teškim drogama ili otvore enciklopediju i nasumice ubodu neku reč pa je uklapaju u vakcine.

Pre par dana je preminuo naš poznati glumac. Reakcija prozarazaša je bila prvo da su ga ubile vakcine ali nije bio vakcinisan a druga da je namerno ubijen jer je stavljen na respirator. Niko nije ni pomislio da kaže istinu. Ubili su ga prozarazaši. Neko od njih ga je zarazio i ubio.

Svaka pandemija je rat. U ovom ratu postoji peta kolona, kao i u svakom drugom. Pod maskama slobode ili nekih drugih lažnih ciljeva (a protiv maski su), jedini cilj im je širenje zaraze i zarada na prodaji lažnih preparata.
Ne verujte prevarantima. Svako ko svoju peticiju počinje sa "virus nije izolovan" laže. Dokaz za njihovu tvrdnju je da se čitav svet urotio baš protiv njih a eto oni su sposobni da prepoznaju istinu, oni i niko drugi. 
Dakle sve laboratorije, sve ustanove, svi lekari, virusolozi, mikrobiolozi, političari, vlade, druge institucije - svi su u dilu a eto oni su pametni pa su otkrili. 
Pa to ni mala deca ne bi poverovala.








Коментари

Популарни постови