Tužbom protiv istine

Juče se neki muškarac, izvinjavam se antivakseri ali pojma nemam ko je, obratio u ime antivakcinaškog udruženja, grupe ili šta god da je, dramatičnim saopštenjem da su podigli krivične prijave protiv predsednika Srbija, dr Kona, dr Žujovića, dr Vukičević (direktorka kovid bolnice u Batajnici), dr Jankovića (zamenika direktora KC Niš) i mene. Terete nas za izazivanje panike.


Kako je jedino žensko među nama dr Vukičević izjavila i za to je tužena: "Vakcinacija ili nas neće biti", potpuno je jasno da se te osobe koje su podnele prijavu bore protiv vakcinacije. Za šta se bore, to najbolje možemo videti na primeru Indije.

Konkretno, ja sam optužen za pisanje u svom ličnom blogu, koje su neki preneli. Smeta mi deo teksta, izvučen iz konteksta - "sahranjivaćemo i 25 sati dnevno." 

Tekst je ovakav:

"Ali, zašto bi mi stali na tome? Zar da nas neko pobedi? Možemo mi još gore. Možemo mi da napravimo i srpski soj. On bi, naravno, bio najjači na svetu, baš kako nam priliči. Neće valjda ispred nas da budu Brazilci i Englezi, nije ovo fudbal. Možemo mi. Samo napred.

Činjenice su da je u Brazilu haos. Sahrane su 24 sata dnevno, što znači i noću. Možemo mi 25h na dan. Ma mi možemo sve. Zašto i da sahranjujemo. Uvijemo u kese i stavimo duž šetališta. Da obeležimo pobedu." 



Eto. To je taj moj veliki greh. Ako se ne vakcinišemo i ne pazimo biće haos. Imamo na hiljade mrtvih. Od početka epidemije smrtnost je povećana previše. Umrlo je koliko ljudi više od očekivanog broja? Ne znam tačnu brojku, da je ne tražim sad ali valjda je između 16.000 i 18.000. 

Moj greh je što pozivam na vakcinisanje. Napisan na mom ličnom blogu. Veliki borci za slobodu, koji, kako kažu šire "virus slobode", žele da cenzurišu moj lični blog. Žele da zabrane da se priča o vakcinama i vakcinaciji kao jedinom načinu da izađemo iz epidemije. Istina može biti samo njihova, lični blog može biti samo onakav kako oni odobre. Inače... zna se. Spiskovi, streljanja. Više puta sam dobijao pretnje od njih. Zar nije jedan od privedenih (ako je priveden, nisam pratio) napisao kako treba pobiti sve lekare koji su za vakcinaciju kao i članove njihovih porodica? Divnu slobodu žele.

Interesantan je i izbor optuženih. Imamo predstavnike vlasti, imamo predstavnika opozicije i mene koji se ne bavim politikom. Zahvaćeni su svi. Nisu ispustili ništa. Kao što su obećali, većina su lekari. Opravdano, lekari im najviše smetaju. Imali smo u istoriji takve situacije, u prošlom veku. Znamo kako su završile.

BBC, slika Getty Images na linku

Kao da mi nije dovoljno, dodaću još teksta u svoju optužnicu. Kada sam gornju izjavu napisao znali smo za haos koji pravi brazilski soj, sada imamo i indijski, dvostruko mutiran. U Indiji ne stižu da izbroje mrtve. Novinari su samo u Nju Delhiju za par dana našli 1500 neupisanih. Nema ni sahrana, skupljaju drva i masovno kremiraju, odnosno spaljuju tela pokojnika, često grupno, brže je.

Da li je to budućnost koju nam žele antivakcinaši? Na stranu oni, jasno je koji su njihovi motivi da epidemija traje, da li je to budućnost koju želimo? Da li i dalje trebamo živeti u strahu ili najzad se vratiti normalnom životu? Oni će uraditi sve da do normale ne dođe, vaše je da ih ne slušate. Jeste vakcina jedino rešenje, sve ostalo ne deluje.

Izgleda da sam napredovao. Stavili su me u spisak sa direktorima bolnica, predsednika države da ne pominjem. Lekar iz privatne ordinacije koji ima toliki uticaj na celokupno stanovništvo. Bravo za mene. Šalim se, naravno. Problem je šta ako drugi, mnogo bitniji i poznatiji od mene otvore usta i kažu prostu istinu - vakcinacija.

Daleko manje bolesnih je sada nego što je bilo. drago mi je zbog toga. Ipak je usporeno širenje virusa, pre svega zbog vakcinacije. Dugo nisam pisao tekstove, da se odmorim od sd svega a i vi da se odmorite od mene. Eto, ne daju. Prozivaju me da pišem.
Da li su mislili da će me ućutkati tužbom? Ili raznim pretnjama? Slabo me poznaju. Na pretnje reagujem drugačije nego što očekuju. Znam ustvari da ovo nije da bi ućutkali mene, ovo je da bi ućutkali druge, da se neko ne usudi i spomene kako je vakcina jedini način izlaska iz epidemije. 
21. vek. Srbija. Bavimo se dokazivanjem da je 2+2=4.


Коментари

Популарни постови