Vakcina protiv gluposti - prijavite slobodno

Nakon 12 godina kliničkih testova koji su sprovedeni da preko 60.000 ispitanika konačno je odobrena vakcina protiv gluposti. Ta vakcina istina štiti i od svih poznatih i nepoznatih bolesti. 

Ovo je obelodanjeno u središtu WHO. Razdragani naučnici skaču kao mala deca. Oni koji piju nazdravljaju. Atmosfera je divna.

Pokušavamo da dobijemo nekoga za intervju. Da, dobro vidimo, tu je Bil Gejts.

- Gospodine Bili, šta nam možete reći o ovoj vakcini?
- Ovo je revolucionarni eksperiment. Nova budućnost je tu. Ovim ćemo sprečiti nekontrolisani priraštaj. Ljudi više neće biti bolesni. Živeće i po 150 godina...

Tu je i Gospodin Profitović koji nam je već davao izjave.
- Gospodine Profitoviću, šta ovo znači za farmako industriju?
- Farmako industrija će imati veliki gubitak ali snaći ćemo se. Naći ćemo nove lekove za poboljšanje života. Iako je gubitak kao čovek se radujem.

Ipak ovaj događaj je izazvao velike proteste u zemljama Balkana.
Javlja nam se reporter sa Balkana:

- Neki čudni ljudi u maskirnim uniformama prolaze oko mene. Ima i sveštenih lica. Oni uzvikuju:
- Pokemonima dajte vakcine, ne našoj deci.
- Lekari su ubice
- Vakcine oštećuju zdravlje



Kako ipak ne razumemo pitamo neke od njih:
- Šta imate protiv vakcina ako one leče od svih bolesti i gluposti?
- Nismo mi protiv, mi smo za slobodu izbora. Mi se zalažemo da imamo slobodu da budemo bolesni i glupi.
- Ali ako vakcine leče...
- Ma ko si ti? Novinar a? Znamo te mi? Ti sli plaćenik farmako mafije koja hoće da ubija našu decu time što im ne da budu bolesna i glupa. Stoko jedna.
- Dragi slušaoci, izvinjavam se, ovo je bila ikona antivakcinaša...a vraća se
- Mi smo ponosni Srbi, nacionalisti. Mi volimo samo Srbe i našeg prijatelja ustašu...neka crknu doktori.

- Bolje ja da se sklonim, šta ako se vrati sa mužem. Dakle čuli ste Sojku Pticu Rigalicu koja ruku pod ruku ide sa Nesraćkom i uzvikuju: Ne vakcinama. Hoćemo da nam deca budu glupa i bolesna.


Dosadilo je i meni. Ovo je možda poslednji blog. Narod koji veruje raznim miroljubima i ovanama ne treba ni spašavati. Prijavite ga koliko vam je volja, to radite stalno.
Čvrsto verujem u ovo napisano - da bude nađena vakcina protiv svih bolesti i gluposti, našli bi se pametnjakovići da tvrde kako je to opasnost i laž.

Pišući ovaj blog upoznao sam divne ljude. Pozdravljam ih. Dakle: Rado, Tanja, Željka, Ljiljana, Vladimire, Milena, Tomislave, Davide, Stribore, Vanja, Vanja, Aleksandre, Danijele, Bobo, Slobodane, Sonja, Ljubice, Marko, Milice, Snežana, Đorđe, Predraže, Zorane, Deni, Daliborka, Ljiljana, Deni, Senade, Ana, Luka, Daliborka, Nersala, Abdurahmane, Tatjana, Nataša, Nenade, Miroslave, Milenko, Milane, Selena, Filipe, Vesna, Leone, Dejane, Mihajlo, Tanja, Miodraže, Vukašine, Saša, Stevane, Bobane, Lazare, Željko, Jovane, Senka, Olja, Sandra, Vukice, Aleksandra, Slavene, Jasmina, Mladene, Dragoslava, Srećko, Jovane, Jadranka, Melina, Rosa, Ivona, Petre, Ana, Ivane, Nešo, Rex...koga nisam pomenuo neka oprosti, volim Vas sve


Moje sestre i braća po peru (učim od njih) ima Vas puno

Posebna zahvalnost Blažo, car si. Olja, carica si. Nataša, od tebe sam naučio najviše i carica si

Mojoj braći Marku i Paolu
Mom timu: Dragani, Vanji, Tamari, Dušanu i Stevanu

Naravno, nerviraću vas i dalje u grupi Nauka
Vraćam se pisanju knjiga: Depleted Uranium, Understanding The Lung, Radiology of Lung Injuries i romanu...ovo nije kraj


Коментари

Популарни постови