6 lekovitih čuda u borbi protiv raka

Čitam razne komentare zadnjih dana. Na sve i svašta. Svi imaju neki komentar.  Svi imaju neko mišljenje a čuo sam čak i da ljudi imaju pravo na svoje činjenice (to spada pod rubruku "Kad se sad nisam šokirao" ili "Kad sad nisam pao sa stolice"). To otprilike zvuči ovako u praksi: Ja imam svoju činjenicu da voda na minus 20 neće da se zaledi, već će ispariti i to je moja činjenica a svi koji imate činjenicu da će se zalediti ste NATO plaćenici, ne verujete u Boga i u to da su Srbi najstariji.


Tako je kod nas nastala ČINJENICA da svako ko ne veruje opskurnim medijima, tragičarima žute štampe, klerofašistima, agresivnim veganima, rusofilima bez razloga, verujućima da-smo-mi-žrtva, ravnozemljašima (tiganjcima), antivakcinašima, uranijumskim svedocima...i ostalim verujućim u zavere (svi oni su sve ovo u jednom), automatski biva etiketiran kao izdajnik, plaćenik i kao NAUČNIK jer znate valjda nauka je nešto loše, svi naučnici su pokvareni do srži i samo čekaju priliku kada i kako će da pobiju što više ljudi, kao da nema mnogo bržih i jednostavnijih načina.


Ipak svi znaju šta je reč rak a ne misli se na ono stvorenje u vodama. Rak, maligni tumor. Đavolski teško za lečenje. Vezano za smrt. Vezano za muke, patnju. Vezano za lečenje. Tu dolazim do poente današnje priče. Lečenje. Kako neki fini ljudi zamišljaju lečenje jer ko će verovati nauci i lekarima. Opšte je poznato da lekari leče bolest a ne pacijenta, to piše svuda, na svim opskurnim alterno medijima.



Šta ako sam ja u pravu a oni greše?



Prvo lekovito čudo u borbi protiv raka je NEZNANJE. Veoma efektan lek. Jak. Koristi se uvek. Nema specijalno doziranje. Omiljen je u obliku nepoznavanja istorije medicine. Čućete uvek kako je rak bolest modernog doba nastao zbog vakcina, mesa, šećera, uranijuma i da naši stari nisu ni čuli za njega. Čitaju ljudi i veruju. Deda im umro pre 50 godina, "slošilo mu se u grudi" to nije rak. Babi isekli nos ali to joj se "prozlila rana". Itd.


Istina je malo drugačija. Rak je prvi put opisan negde 340 godina BC a ima znaka za karcinom kostiju na mumiji iz 1600 BC. Činjenica je da neko ko umre kao starac od 30 godina ima malo šansi da razvije karcinom. Kratko se živelo, karcinoma je bilo i tada.


Drugo lekovito čudo u borbi protiv raka je LAŽ. Obilato se koristi. Moram i ovde napomenuti uticaj Gebelsa. Sto puta ponovljena laž postaje istina. Laž da ništa leči nešto. Laž da je lečenje besplatno. Laž da je iko izlečen. Uvek laž.


Kada bih morao da biram koja ličnost je bila najnegativnija kroz čitavu istoriju ne bih izabrao ni Atilu, ni Kaligulu, ni Čarlsa Mensona a ni Hitlera. Ne. Moj favorit za to prestižno mesto je uvek i jedino Gebels. On i mrtav nanosi štetu. Protiv njegove metodologije spoznajem da je nemoguće boriti se. Morijarti novog doba. Idealni zločinac.



Treće lekovito čudo u borbi protiv raka je GLUPOST. Glupost onih koji će poverovati u laž. Treba stvarno biti glup pa poverovati da će nešto poput sode bikarbone, petroleja ili sirove hrane ubiti rak. I posebna vrsta gluposti da to neko krije umesto da zarađuje pare na tome.

Bilo da o gluposti pišem kao o Duning-Krugerovom sindromu ili kao o običnoj, na svakom koraku vidljivoj - ipak je jasna i prepoznatljiva. Počev od tiganjaca koji ne mogu svojim pilećim mozgom svhatiti veličinu Zemlje i veličinu svog intelekta koja je obrnuto proporcionalna veličini Zemlje i rastojanjima u svemiru. Završno sa lekovima za lečenje raka.


Četvrto lekovito čudo u borbi protiv raka je BEZOSEĆAJNOST. Bilo da se radi o bebama, deci, trudnicama, ništa ih ne sprečava da tvrde kako 100% leče sve. Stalno tvrde da su izlečili stotine hiljada pacijenata a gde su oni? Ko to zna. Neće se ustručavati da garantuju kako će izlečiti dete od 5 godina, uzeće mrtvi hladni novac i za smrt optužiti roditelje jer su ipak otišli kod lekara.


To se dešava. Dok čitate dešava se. Ovog trenutka neki tzv alternativac truje neko dete varikinom ili ga lažno leči vodom. To se ne dešava tamo negde već kod nas a i svuda u svetu. Lažni doktori upravo ubijaju decu lažnim lekovima.


Peto lekovito čudo u borbi protiv raka je AGRESIVNOST. Opšte je pravilo da je mesija onaj koji se dere najglasnije. Nije važna snaga reči već kreštavost glasa. Argument je ništavan pred agresijom. Svaka glupost se najbolje uvalja u agresiju. Za raspravu je potreban jak glas a ne znanje. Ekvivalent je Caps Lock.


Najagresivniji su obično raw vegani i uranijumski svedoci. Nikako ne žele da prestanu dranje da bi čuli argument. Recimo: kada bi svi bili vegani onda bi sve životinjske vrste morale biti pobijene i sve šume raskrčene, kako drugačije da se proizvodi dovoljno raw hrane. Ili da su fizičari proglasili tvrdnju da je U238 najopasniji i da bi bure OU moglo da od Kalifornije napravi pustinju - za najveću glupost veka (ima kod nas sličnih tvrdnji).



Šesto lekovito čudo u borbi protiv raka je BEZOBRAZLUK sa NEKULTUROM. Glavni argument je da su svi koji misle drugačije, odnosno svi koji znaju proste naučne činjenice, ološi, botovi, izdajnici, glupaci, debili. Za profesora, epidemiologa, svetskog eksperta tako ovde neki bednici lupetaju i vređaju a ni do kolena mu nisu.


U početku mi je bilo neprijatno da me neko ko me nikada nije upoznao, video, čuo mi boju glasa, javno pljuje ali sam navikao. Doživeo sam da se odškoluje čitava generacija osoba koje me ogovaraju a da ne znaju razlog, niti ko sam, niti šta sam. Uglavnom bljuvotine, što bi rekli - javna kuća, nije baš Klinički Centar ali radi se. Ups, jeste KC.


Sedmo lekovito čudo u borbi protiv raka je NARCISOIDNOST. Imam ja prava na mišljenje. Imam ja prava na svoje činjenice. Ja tvrdim da je glupost da je Zemlja okrugla. Ja tvrdim da su vakcine štetne. Ja tvrdim da ja tvrdim da ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja......i još malo - ja.


Hipotetična situacija. Avion. Ustane neki alternativac i kaže da on misli da može avion da vozi bolje od pilota jer je gledao na YouTubu kako se voze avioni. Traži da se uvaži njegovo mišljenje. Tvrdi da su svi piloti članovi pilotske mafije koja ima jedini cilj da pobije sve putnike tako što ubacuje vakcine kroz ventilaciju. I traži da on vozi. I neko mu to dozvoli. Efekat je identičan kao da im se dozvoli bilo šta.


Osmo lekovito čudo je GRABEŽ i OTIMAČINA. U tome su neprevaziđeni. Ništa ih ne zaustavlja u nameri da pljačkaju. Svež primer, lek koji reguliše šećer, vrlo efikasno košta 126 dinara a nazovi prirodni, neprovereni 1600 dinara. Prodaće vodu, šećerne kocke, kapi za nos, sodu bikarbonu, urin, varikinu. Bilo šta samo da uzmu pare. Nemaju granice.

 “Kada bismo znali strahotu i težinu laži, progonili bismo je ognjem prije nego druge zločine.” Honoré de Balzac

“Svaki sporazum između istine i laži uvijek je na štetu istine.” Victor Hugo

“Šta može hladna i gola istina protiv blistavih čari laži?” Anatole France

“Duboko u tu tamu sam gledao, dugo sam stajao, pitajući se, bojeći se, sumnjajući, sanjajući snove koje se nijedan smrtnik nije usudio sanjati prije.” Edgar Allan Poe
Ljudi nisu zatočenici sudbine, nego zatočenici vlastitog uma. – Frenklin Ruzvelt

Read more http://edukacija.rs/izreke-i-citati/o-ljudima
Ljudi nisu zatočenici sudbine, nego zatočenici vlastitog uma. – Frenklin Ruzvelt

Read more http://edukacija.rs/izreke-i-citati/o-ljudima
Ljudi nisu zatočenici sudbine, nego zatočenici vlastitog uma. – Frenklin Ruzvelt

Read more http://edukacija.rs/izreke-i-citati/o-ljudima

Pitate se šta je sa mnom? U naslovu 6 čuda a navodim ih osam. Nisam poludeo i znam da brojim. Ako verujete takvom naslovu zar je bitno koliko ima čudo - i tako su lažna.
Rak je užasno teško lečiti. Rak su ćelije koje su se odmetnule i ne slušaju komande mozga. Zato ga je teško lečiti. Mora se naći način da lek deluje a da mozak nije uključen u lečenje. Ili da se nađe način da organizam brže uništava ćelije raka nego što se stvaraju. Đavolski teško. Plus tumori su različiti. Za svaki bi moralo posebno da se nađe lek a onda da se prilagodi pacjentu.
Upravo to koriste oni koji se bogate na tuđoj muci. Obećavaju brze lekove, sve za laku zaradu.
Ne dozvolite da vas varaju, ne žele vam dobro. Žele samo vaš novac.
Nema čudotvornih lekova. Nema lakih rešenja. Samo hladno pivo.

Коментари

Популарни постови